Pàgines

dijous, 26 de març del 2020


Estimats/des alumnes i famílies de Cicle Mitjà:

Esperem que estigueu passant un dies el més amens possibles i que estigueu aprofitant per passar bonics moments en família, fent activitats divertides. Alguns de vosaltres ja ens heu enviat el que esteu fent. Ens han agradat molt les vostres fotos i els vostres comentaris i us animem a seguir així. Us enviem una abraçada molt forta i molts ànims en aquests dies a casa.



Les vostres boniques aportacions: 

Quina pallissa de trivial als pares...guanyo sempre je,je. Petonets mestres i companys, una abraçada molt forta. Abril i família. 












Hola que tal??
Ens hem fet una cabana al menjador de casa, hem portat llibres per a llegir i ens hem disfressat.
Us trobem a faltar!!!
CARLA. 😘








 “Avui hem fet croquetes! Espero que l'Alan no se les mengi totes. 
Per fer-les hem agafat la carn de la sopa i l'hem triturat, hem ficat beixamel, 
hem barrejat, hem fet boletes i les hem ficat a la paella i així hem fet les croquetes.”








Aquests dies he estat fent moltes coses. Algunes d'elles són: fer 

taules de multiplicar, llegir, jugar i fer vídeotrucades a la

família. Espero que ens puguem veure aviat. Roger.

















Bon día soc la Tania Estic a cicle mitja i aquesta es la meva recerca d informació sobre el sol
 i la lluna i esta Molt interessant. M’ho Estic passant Molt be pero Estic una mica aburrida i ja 
casi tinc tots els deures fets. Ho Esteu pasant be vosaltres? Jo trobo Molt a faltar a la meva germana 
i a vosaltres jo tambe us vull veure a vosaltres. Adeu






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El teu missatge ha de ser revisat.