Pàgines

dilluns, 30 de març del 2020



Bon dia famílies! Ens seguiu enviant les vostres fotos
explicant-nos el que esteu fent i això ens fica molt contents! Les vostres aportacions són molt boniques i ens donen molta alegria. Ens agrada molt llegir-vos i veure-us, encara que sigui en fotos. Esperem que comenceu la setmana amb molta energia i vitalitat!

Una abraçada molt forta a tothom!







Enzo: 

Aquestos dies he jugat molt amb les peces de fusta i tambe he pintat.






Odei: 

A casa continuem treballant i volem compartir-ho amb vosaltres. 


¿Que escucha la Luna con tanto interés? 

Como toca el piano
Un largo ciempiés, 
Cantando acompañan 
Dos bonitos grillos
Y los pajarillos
Hacen estribillos
Al son de la música 
Moviendo las patas
Cantan a su lado
Tres graciosas ratas. 
Detrás de una piedra
Escondido un gato
Mira divertido bailar 
A los patos
Los monos aplauden
Dando voltereta
Y la Luna sonríe contenta
Saltan los consejos
Croan las ranas
Silban las culebras
Colgando entre ramas
Al amanecer todas
Se han dormido 
el ciempiés descansa
La Luna se ha ido






Víctor Martín: 
He practicat piano i també he jugat a la consola amb els meus cosins, he jugat al dominó 
amb la meva mare i sempre li guanyava i amb el meu pare he jugat al el tute que és un joc 
de cartes i ell sempre em guanyava. Aquests dies he estudiat les taules de multiplicar i m'he 
llegit el llibre. Molts records a tots una forta abraçada !!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El teu missatge ha de ser revisat.