Pàgines

dijous, 30 d’abril del 2020

REFLEXIONS I RECOMANACIONS LECTORES




Hola famílies!



Esperem que hagueu gaudit molt del dia de Sant Jordi i de la lectura!



Durant aquests dies ens heu fet arribar uns vídeos molt macos sobre les vostres reflexions sobre la lectura i recomanacions de llibres que semblen molt emocionants. Per això, hem cregut interessant compartir-ho amb vosaltres.

En primer lloc, hem recopilat unes frases molt maques sobre què és la lectura per vosaltres i com us fa sentir. Sabríeu identificar la vostra? Podríeu endevinar quines han dit els vostres companys i companyes? Podeu jugar a endevinar-ho!
Per què cal llegir? 
Què en pensen els alumnes de CM?

“Leer sirve para mantener la imaginación activa y aprender muchas cosas”


“Cal llegir per millorar la lletra, les paraules i coses noves. M’aporta emoció i un món d’imaginació”


 “Llegir és molt important per aprendre paraules i parlar millor amb tothom”


“Cal llegir per saber més coses. La lectura m’aporta felicitat”


“Quan llegeixo m’imagino la història en el meu cap. Em sento com una altra persona més relaxada i tranquil.la”


“Llegir em té distreta i em sento en pau”


“Cal llegir perquè la lectura  aporta molta diversió”


“La lectura em fa feliç”

“La lectura em suposa aprendre coses noves i sentiments com l’alegria, la tristesa, la por,...”


“Quan llegeixo em sento com a part de la història”


“Llegint s’aprenen moltes coses i es pot millorar l’ortografia”

“Llegir t’aporta un bon vocabulari alhora de parlar i t’ensenya bones paraules”


“Llegir et fa que tinguis més imaginació i descobreixes personatges molt nous”

“La lectura em pot aportar idees per a fer. Llegir em fa feliç”

A continuació us mostrem els vídeos amb les vostres reflexions i unes bones recomanacions de llibres per tots vosaltres! (A veure si heu endevinat a qui pertanyen les frases d'abans).





Molt bona feina nens i nenes de Cicle Mitjà!

FELICITATS!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El teu missatge ha de ser revisat.